بیش از 10 سال است به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. Onum یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین اخبار
ارتباط با ما

امروزه با رشد و توسعه همه جانبه ی اجتماعی، اداری، اقتصادی و … اسناد و مدارک تولید شده در همه ی سازمان ها رو به افزایش گذاشته است. حجم زیاد اسناد و مدارک باعث بروز مشکلات زیادی مانند نداشتن دسترسی به موقع و آسان، نداشتن فضای فیزیکی کافی برای نگهداری، مشکلات امنیتی شده است.

اسناد و مدارک همواره از مهمترین دارایی های تمامی سازمان ها، شرکت ها ، بنگاه های تجاری و نهاد های دولتی و غیر دولتی بوده است . راهکار های دنیای مدرن و الکترونیک و هزینه ها و مصایب نگهداشت اسناد کاغذی بسیاری از سازمان ها را به نگهداشت اسناد به صورت دیجیتال سوق داده است. حجم بسیار بالا و تنوع اسناد موجود در سازمان ها و شرکت ها ایجاد راهکارهای جدید و مدرن به منظور مدیریت مناسب و کم هزینه را ضروری می کند. برای پاسخ گویی به این نیاز عمومی سامانه های مدیریت اسناد (Document Management Systems) ایجاد شده اند.

معایب سیستم بایگانی سنتی شهرداری ها

خطاهای موجود در اسناد و مدارک بایگانی،عدم دسترسی به سوابق ملک ،ثبت اطلاعات بصورت تکراری در واحدهای مختلف ،غیر قابل تفکیک بودن اطلاعات با سایر عوارض فیزیکی در نقشه ها،فقدان نقشه هایی که مرز املاک را نشان دهندو … .
عدم دسترسی به اطلاعات و آمار وضع موجود املاک و وجود مشکلات فراوان در سیستم های سنتی شهرداری ها سبب شده است که متخصصین و مشاورین، پیاده سازی و ایجاد سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) یکپارچه ممیزی را طراحی نمایند تا طرحی چند مرحله ای برای بهبود وضعیت پرونده های املاک و بستر سازی لازم جهت تحقق خودکارسازی و اتوماسیون اداری و در نهایت همگامی با دولت و شهر الکترونیک ارائه دهند.

اهمیت وجود سیستم مدیریت اسناد DMS

نگهداری و بایگانی اسناد کاغذی درون قفسه های موجود در اتاق های بزرگ، دیگر پاسخ گوی نیاز کسب و کار های امروزی نمی باشد. لذا با وجود تکنولوژی و گسترش کاربرد های فناوری اطلاعات، مدیریت اسناد و مدارک نیز تغییر کرده و به عنوان یک علم مورد توجه قرار گرفته است.

ممکن است بازیابی اطلاعات پرونده ها در مواقع مورد نیاز، جهت انجام وظایف مختلف به دفعات زیادی لازم شود، که در صورت رعایت نکردن اصول و قواعد خاص، منجر به اختلال های جدی در سیستم اداری خواهد شد. از طرفی انجام وظایف قانونی و اجرای درست مسئولیت ها در قبال آرشیو کردن اسناد، ضرورت ایجاد تشکیلات درست و منسجم مدیریت اسناد و مدارک را در هر سازمانی با هر اندازه ای اجتناب ناپذیر کرده است.

مهمترین امکانات سامانه مدیریت اسناد (بایگانی الکترونیک)
تسهیل بارگذاری و دریافت مستندات

1- بارگذاری اسناد در قالب یک فایل ZIP 2- باگذاری اتوماتیک ...

مدیریت و مدیری اسناد

1- امکان جستوجوی کامل متون چند زبانه
2- امکان اضافه کردن tag و کلمات کلیدی به اسناد توسط کاربر

واسط کاربری

1- واسط کاربری چند زبانه
2- ارتباط از طریق وب و با حس استفاده از نرم افزار desktop

گزارشات

1_ گزارشات آماری از پیش تعریف شده
2_ گزارشات استاندارد از پیش تعریف شده
3_ گزارش اسناد تکراری
4_ امکان ایجاد گزارشات خاص

امنیت

1_ امکان تعریف کاربران و گروه های کاری
2_ امکان تعریف دسترسی به منو های سامانه


امکانات تسهیل همکاری

1-Check-in و check-out کردن
2_ امکان ثبت توضیحات و حاشیه نویسی برای اسناد